Наразі, ми спостерігаємо пришвидшення темпів очищення страхового ринку від неблагонадійних гравців та консолідацію великих за обсягами страхових портфелів серед компаній, що є лідерами з певних видів страхування. Це, скоріш за все, зменшить рівень цінової конкуренції між страховиками та змусить їх перейти до покращень сервісної складової своїх страхових продуктів. Рівень клієнтської довіри до страхового ринку та обізнаність споживачів у страхуванні буде зростати, а, отже, потреба у страховому посередництві, в класичному розумінні цього сервісу, буде поступово зникати.
Зближення провайдерів та споживачів страхових послуг не зможе автоматично забезпечити в повному обсязі весь спектр клієнтських потреб. Страховому ринку не притаманна гнучкість у задоволенні індивідуальних потреб кожного клієнта, зазвичай страховики пропонують уніфіковані страхові продукти, які не можуть забезпечити оптимальний страховий захист в раціональний спосіб – користуючись такими страховими продуктами, клієнти завжди будуть мати певний набір «зайвих» страхових сервісів і, в той же час, може існувати певний дефіцит обсягу відповідальності страхових компаній.
Ми віримо, в майбутньому, успішним буде той бізнес, що буде спроможним генерувати персоніфікований набір унікальних переваг для свого Клієнта. Досягти цього звичайними удосконаленнями та/або покращеннями просто неможливо – тож ми прагнемо набувати нових якостей, як то творча свобода, готовність до експериментів, до ризику і до відповідальності.