Калькулятор

Розрахуйте вартість поліса на онлайн калькуляторі:
Розрахунок вартості поліса "Зелена картка"
Зона (територія) покриття
Довідка
Інформація щодо країн, які входять у зону покриття.
Тип транспортного засобу
Довідка
Інформація щодо розподілу транспортних засобів за категоріями.
Термін дії
Довідка
Інформація щодо можливих строків дії полісу Зелена картка.
0
грн.
Розрахувати
Дізнатися розцінки
на території країн - членів міжнародної системи автомобільного страхування "Зелена картка"
Тип транспортного засобу 15 днів 1 місяць 2 місяці 3 місяці 4 місяці 5 місяців 6 місяців 7 місяців 8 місяців 9 місяців 10 місяців 11 місяців 12 місяців
Легкові а\м, пасажиромістк. до 9 чоловік з водієм включно, та автомобілі загальною масою до 3500 кг (7700 фунтів) 846 1347 2329 3200 4050 5083 5982 6880 7046 7229 7274 7340 7406
Мотоцикли 338 466 777 1088 1403 1710 2025 2332 2647 2820 2944 3013 3134
Вантажні автомобілі 1996 2650 4771 6714 8658 10602 12546 14489 16433 18376 20144 21911 23678
Автобуси 3180 4417 6626 8835 11044 13252 15461 17670 19878 22087 24296 26505 28714
Причепи, напівпричепи 292 406 698 991 1283 1576 1869 2161 2454 2746 3038 3331 2032
на території країн – Азербайджан, Білорусь, Молдова, Росія
Тип транспортного засобу 15 днів 1 місяць 2 місяці 3 місяці 4 місяці 5 місяців 6 місяців 7 місяців 8 місяців 9 місяців 10 місяців 11 місяців 12 місяців
Легкові а\м, пасажиромістк. до 9 чоловік з водієм включно, та автомобілі загальною масою до 3500 кг (7700 фунтів) 616 907 1233 1524 1814 1995 2079 2220 2361 2502 2679 2820 2961
Мотоцикли 72 145 290 399 471 580 634 669 705 740 775 810 846
Вантажні автомобілі 326 653 1161 1669 2068 2395 2608 2820 3031 3172 3313 3454 3560
Автобуси 653 1306 2322 3302 4100 4753 5181 5604 6027 6309 6591 6874 7085
Причепи, напівпричепи 141 214 356 498 644 786 906 906 936 936 972 972 1008
Розрахунок вартості поліса "Автоцивілка"
Тип транспортного засобу
Довідка
Інформація щодо розподілу транспортних засобів за категоріями.
Зона реєстрації власника ТЗ
Довідка
Інформація щодо розподілу можливих зон реєстрації власників ТЗ.
Тип клієнта
Довідка
Інформація щодо можливих типів Страхувальника.
0
грн.
Розрахувати
Дізнатися розцінки

Орієнтовні тарифи для річних полісів з реєстрацією власника у м. Києві

Тип транспортного засобу Вартість, грн.
Тип транспортного засобу Вартість, грн.
B1 – легкові до 1600 куб. см від 1520
B2 – легкові 1601 - 2000 куб. см від 1733
B3 – легкові 2001 - 3000 куб. см від 1794
B4 – легкові 3001 куб. см та більше від 2767
A1 – мотоцикли до 300 куб. см від 517
A2 – мотоцикли 301 куб. см та більше від 1034
C1 – вантажні до 2 тонн (включно) від 3594
C2 – вантажні понад 2 тонни від 3917
D1 – автобуси до 20 чол. (включно) від 4582
D2 – автобуси більше 20 чол. від 5391
E – причепи до вантажних ТЗ від 898
F – причепи до легкових ТЗ від 517
Розрахунок вартості поліса "Тревел"
Вік Застрахованої особи
Довідка
Iнформація щодо можливого допустимого віку Застрахованих.
Зона (територія) дії
Довідка
Iнформація щодо зон страхування та країн, що до них входять.
Термін дії
Довідка
Iнформація щодо можливих строків страхового покриття за даним полісом.
0
грн./день
Розрахувати
Дізнатися розцінки

Європа, 30 тис. EUR Весь світ, 50 тис. USD
5 днів від 16
10 днів від 13
15 днів від 10
30 днів від 7
45 днів від 6
60 днів від 5
5 днів від 24
10 днів від 23
15 днів від 22
30 днів від 22
45 днів від 22
60 днів від 20
Відповіді на популярні питання
На що звернути увагу, купуючи Автоцивілку?
Страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів є обов’язковим – кожен водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі чинний страховий поліс на електронному або паперовому носії або ж документи, що згідно законодавства звільняють водія від такого обов’язку (пільгові категорії громадян). Суттєві умови даного виду страхування, як то ліміти відповідальності, строки врегулювання страхових випадків тощо, є стандартними для всіх Страховиків, що мають ліцензію на право провадження діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ). Проте, не все так жорстко регламентовано, і саме на ці фактори ми радимо звертати увагу при купівлі страхового полісу: - Розмір франшизи при відшкодуванні шкоди, заподіяної майну потерпілих – встановлюється на розсуд Страховика (не може перевищувати 2 відсотки від страхової суми, в межах якого відшкодовується збиток, заподіяний майну потерпілих); - Розмір страхового платежу (внеску, премії) – встановлюється Страховиком самостійно шляхом добутку розміру базового страхового платежу та значень відповідних коригуючих коефіцієнтів (зважаючи на місце реєстрації транспортного засобу його характеристики, збитковість за попередні періоди страхування тощо). Звісно, що ці фактори в певній мірі є взаємопов’язаними – зі зменшенням франшизи має зростати вартість страховки і навпаки. Але, на нашу думку, мінімальний розмір франшизи є більш важливим критерієм, тому ми радимо купувати поліси із нульовою франшизою.
Медичне страхування – в яких медичних установах можна обслуговуватись?
Зазвичай, контракт добровільного медичного страхування має посилання на перелік лікувально-профілактичних установ (ЛПУ), що надають Застрахованим особам послуги, гарантовані до оплати представниками медичного асистансу. Такі ЛПУ мають зі Страховиками договори про співпрацю, в рамках яких проводяться розрахунки за отримані/надані послуги. Одна і та сама послуга може мати різну вартість в залежності від рівня та форми власності медичної установи. При розрахунку страхових премій Страховики беруть до уваги специфіку ціноутворення лікувально-профілактичними установами, групуючи їх в певні класи за критеріями розміру середнього чеку та вартості послуг базових спеціалістів. Програма страхування визначає для Застрахованих осіб перелік доступних послуг та клас медичних закладів, в яких ці послуги можна отримати із стовідсотковим покриттям. Визначений клас медичних установ орієнтує Застрахованих щодо рівня ЛПУ, але не обмежує – відвідувати можна буде і клініки більш високого класу (рівня), але частину вартості їх послуг доведеться сплатити самому (франшиза на послуги). Також слід зазначити, що Застраховані особи можуть звертатися не тільки в ЛПУ, у яких є договірні відносини зі Страховиком, а і в будь-які інші медичні заклади, завчасно повідомивши про свій намір представника медичного асистансу із обґрунтуванням причин такого рішення. В цьому випадку отримані послуги потрібно буде оплатити власним коштом та надати Страховику заяву із необхідним пакетом документів про відшкодування самостійно витрачених коштів. В залежності від умов Програми страхування такі видатки Застрахованого будуть повністю або частково компенсовані Страховиком.
Навіщо страхувати майно на час вантажоперевезень?
Товаро-матеріальні цінності, що транспортуються із пункту відправлення до місця призначення, на своєму шляху стикаються із величезною кількістю різноманітних операцій – завантаження/розвантаження, транзитне зберігання, перепакування, транспортування, огляди тощо. До виконання цих операцій дотичні різні спеціалісти та підрядники. Також вплинути на перевозку можуть і зовнішні чинники, як то, протиправні дії третіх осіб, стихійні явища, аварії, вимушені затримки та інші несприятливі фактори. Звісно, можна покладатись на порядність та відповідальність підрядника (провайдера) – кур’єрську службу, перевізника, експедитора, логістичного оператора. Але тоді потрібно чітко усвідомлювати, що врегулювання наслідків несприятливих обставин буде тривати певний непрогнозований період часу, а обсяг відшкодування може не в повній мірі покривати завданий збиток. Користуючись можливістю страхування вантажів, ви суттєво зменшуєте рівень невизначеності – строки врегулювання страхових випадків та специфіка розрахунку обсягу відшкодування (ліміт відповідальності, франшизи тощо) чітко регламентовані умовами контракту. Це підсилює стійкість та керованість бізнес-процесів вашого бізнесу.
У кого отримати фахову консультацію при настанні страхового випадку?
Останнім часом це питання стає все більш розповсюдженим. Вагома кількість страхових контрактів, особливо стандартних базових страхових продуктів, оформлюється в інтернеті або з ініціативи представників компаній, основним видом діяльності яких не є страхування – банки, туристичні компанії, автосалони тощо. Процес придбання таких страховок для споживачів є зручним і комфортним. Але, коли трапляються страхові випадки, Страхувальник (Застрахована особа) зазвичай залишається сам на сам із своїми питаннями – куди телефонувати, кого викликати, що потрібно зробити/виконати задля отримання страхової виплати, як раціональніше організувати усі процеси і так далі. Не завжди фахові відповіді на такі питання можна отримати, зателефонувавши в банк, туристичну компанію, автосалон чи інше місце, де страховий контракт було придбано. Та й не факт, що ваше питання зможуть опрацювати під час звернення – якщо, наприклад, страховий випадок трапиться на вихідних чи у вечірній час. Наша порада – страхуйтеся там, де зможете отримати професійний та неупереджений супровід по всіх питаннях, пов’язаних із страхуванням, як то при виборі програми страхового захисту, так і протягом всього періоду дії страхового контракту.
Чи потрібно проводити огляд майна перед страхуванням?
Страховий ринок пропонує два підходи: - Страхування майна без огляду – так звані «коробочні продукти» із незмінними лімітами відповідальності (страховими сумами); - Страхування майна із обов’язковим оглядом, результати якого впливають на рішення Страховика щодо прийняття ризику на покриття та фінальне ціноутворення. Ми вважаємо, що проведення огляду – це процедура, що відповідає інтересам обидвох сторін страхового контракту. Страховик після огляду буде мати чітке розуміння поточного стану майна, що передається на страхування. А власник ризику отримає справедливий розрахунок страхової премії і страхове покриття в обсязі, що повністю відповідає його потребам/запиту. Варіант страхування «без огляду» теж має свої переваги. Його можна швидко придбати – наразі, деякі Страховики на своїх сайтах вже забезпечили можливість оформлення полісів в електронному вигляді. Доволі часто в рамках такого страхового продукту споживачам в певному ліміті бонусом надається покриття по ризику «відповідальність перед третіми особами». Але, стандартизовані продукти не завжди в повній мірі будуть відповідати реальній клієнтській потребі – якісь опції будуть зайвими, а розміри страхових сум / лімітів / франшиз можуть виявитись завеликими або замалими.
ОК